۵ پاسخ

من باسلامت ۴ماه پیش ۱۳تومن هزینه سزارینم شد

من سزارین اجباری هستم رایگان

اگ بیمارستان خصوصی بری تاثیری نداره بیمارستان دولتی خیلی تاثیر داره رفیقم رف آپاندیس عمل کرد شد ۸میلیون ۸۰۰داد

اگر اولین باشه خوب باید هزینه کرد ولی دومی به بعد اورژانسی میشه

فقط می‌دونم سزارین اجباری و طبیعی رایگانه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی هفته هشتم بارداری