۴ پاسخ

از منم ۹برام سرم نوشته گفت اب هندونه اگ قند نداری خیلی بخور

خیلی هم اونقدرها پایین نیس کلا میگن زیر ۱۰ نباشه ...نترس و استرس نگیر ..آب هندونه و هندونه تا میتونی بخور مایعات ..بعد تکرار میکنی خوب شده انشاله

اب زیاد بخور ب پهلو چپ بخواب

باید مایعات اب زباد بخوری وحتما حتمابه دکترت بگو امپول ریه روبرات بزنه

سوال های مرتبط

مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد