۵ پاسخ

سلام گلم میگم کدوم بیمارستان برا زایمان خوبه اینقدر از بیمارستان هاش بد گفتن آدم استرس میگیره

خودت میخای بفروشی عزیزم. البته به من ربطی نداره ولی اینکار نکن ارزشش نداره

یعنی چی

نمی ارزه واقعا...هم هورمونات ب هم میریزه.هم ریسک هایپر شدن داره...
داروهاشو امپولاش عوارض داره...ریسک کیست داره...

ارزششو نداره ....

سوال های مرتبط

مامان سیدمهدی مامان سیدمهدی ۲ سالگی
مامان گردوجانم👶🏻 مامان گردوجانم👶🏻 ۱ سالگی