سلام کیا استرس داشتن باردار شدن؟

۴ پاسخ

منم به شدت آدم استرسی هستم فکر کنم واسه همونم باردار نمیشم

من استرس دارم باردار نمیشم

تازه اگرم زیادباشه استرسش ممکنه سقط شه استرس برای جنین خیلی خطرناکه

کسی استرس داشته باشه حامله نمیشه😐😐

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌ودوم بارداری
منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری
مامان نورا ۴ مامان نورا ۴ قصد بارداری
مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هفتم بارداری
𝘼𝙩𝙞𝙮𝙚🎀🧸 𝘼𝙩𝙞𝙮𝙚🎀🧸 قصد بارداری
مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وچهارم بارداری