مامانا بعد قرص اهن میوه خوردن خوبه یا بد؟

۵ پاسخ

قرص آهنتو آخرشب زمانی ک میخوای بخوابی بخور،سعی کن یکساعت یا نیم ساعت قبلش چیزی نخوری

میوهایی ک ویتامین سی دارن مث مرکبات با قرص آهن بخوری جذب آهنو بالا میبره👌🏻

قبلش استفادع کنی بهتره

با میوه جذب بهتری داره

وای منم الان قرص آهن خوردم دلم میوه میخاد 😂

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری