مامانا اسم "نیک"چطوره؟
#بارداری

۵ پاسخ

خیلی کوتاهه، نیکان اگه پسره و نیکی و نیکو و نیکا اگه دختره

پسره یا دختره؟

من عاشق این اسم بودم ولی چون همه زدن تو ذوقم نذاشتم🥲

بنظرم اصن جالب نیس
نیک یه جوریه

با احترام نیک به تنهایی مورد پسند من نیس
نیکی ، نیکو اینا باز بهترن
اگه نینی پسره نیکان هم خیلی اسم خوبیه

سوال های مرتبط

مامان آسنا و آرسام مامان آسنا و آرسام ۱۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان مهسان مامان مهسان ۸ ماهگی
مامان آوین جان مامان آوین جان ۱۰ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی
مامان ماما مامان ماما ۷ ماهگی
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان دلمـــــ🌙اه مامان دلمـــــ🌙اه ۱ ماهگی