سلام ۱۷ هفته و ۳ روز برم انومالی بنظرتون خوب

۶ پاسخ

خانوما شماهم مثل من خازش سینه داشتین یه هفتس کلافم کرده نمیدونم چیکار کنم

من 17 هفته و 2 روز رفتم دکترم منو فرستاد بچه قشنگ تشکیل شده مشکلی ندارع میتونی بری

زوده ۱۸هفته برو

من دکترم برام ۱۸ هفته و ۶ روز نوشته برم

سوال منم هس؟ میشه 17هفته رف؟

بهترین تایمش ۱۸ هفتس اما خب دکتر من برام ۱۷ هفته نوشته

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیسل و پِسملی مامان آیسل و پِسملی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کارن 🐣 مامان کارن 🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورِ خونــ✿⁠ــه مامان نورِ خونــ✿⁠ــه هفته هفدهم بارداری