۲ پاسخ

منم دارم سمت چپ و راست رحمم خیلی تیر میکشه دردم داشتم

منم اینجوری شدم درد ندارم حالته فشار هست بیشتر

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد