خانما من سرما خورم گلو دردم زیاده چی کار کنم خوب بشم ؟

۶ پاسخ

آب نمک قرقره کن و عسل طبیعی بخور اگه سرفه دادی عنبر نسا دود کن تنفس کن یا به طرق دیگه استعمال کن

عزیزم ازداروخونه شربت سرماخوردگی مخصوص بارداری بگیربخور منم امشب میرم بگیرم چندماه پیش گرفتم خوردم عالی بود دوروزه خوب شدم

عزیزم من اینو از داروخونه خریدم واقعا خوب شدم فقط برای خانومای بارداره

تصویر

شیز با عسلم عالیه

من که دیفن هیدرامین یه کوچولو میزارم تو گلوم زودی خوب میشم

سیم سنجاق شیره😂😂😂البته جهت خنده😂😂منم بعضی وقت ها اینجوری میشم دارو خوشم نمیاد بخورم فقط آب نمک قزقره میکنم

سوال های مرتبط

مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان نور قلبم مامان نور قلبم روزهای ابتدایی تولد