مامانا یکم انقباض دارم بنظرتون از چیه

۷ پاسخ

دکترت کیه عزیزم ؟

استراحت کن، انقباضت طولانی شد حتما برو دکتر
طول سرویکست چقدر بوده؟

دراز بکش

اگه شیاف پروژسترون داری،یکی استفاده کن

عزیزم طبیعیه
داره رحمت بزرگ‌میشه فشار میاره
انقباض دردش خیلی زیاده

چجوری فهمیدی انقباضه؟

از کجا میدونی انقباض هست؟

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان آيهان مامان آيهان ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری