سلام چرا من همیشه دست پاهام‌یخه؟

۷ پاسخ

این سوال منم هست من فقط پاهام یخه دستام خوبه به من میگفتن از کم خونی پاهات یخ می‌کنه رفتم آزمایش دادم کم خونی هم نداشتم نمی‌دونم از چی اینجوری میشیم

گرممه ولی کف دست و پام یخه ولی عرق سرد داره

مال منم سرده

فشارت پایین نیست؟ من اینجوریم ولی از اون دسته آدمام ک همیشه فشارشون پایینه

طبعت سرده
منم اینطوریم
سعی کن تو خونه جوراب یا پاپوش بپوشی

منم همینطوریم همیشه پاییز و زمستون که میشه اینطوری میشم امسال چون اینجا سرما زودتر شروع شده از الان اینطوری شدم

مال کم خونی نیسته ؟

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرین💙 مامان آرین💙 ۱ ماهگی
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری