۶ پاسخ

خانومی که پیج تو روبیکا گذاشتی چرا نمیشه سفارش داد چجوری سفارش بدم

وای منم خیلی بده باید چیکار کنیم وقتی غذا میخورم نفس کشیدن خیلی برام سخت میشه شبا بیشتر نفسم میگیره

منم😢تازه ب پهلو هم میخابم یه کوچولو شکمم میوفته رو زمین فشار میاد حس میکنم داره میترکه انگار کلی نفخ دارم

منم🥲🥲🥲🥲🥲

اخههه سعی کن نفسهای آروم وعمیق بکشی

وایییی منم چیکار کنیم خیلی بده

سوال های مرتبط