۴ پاسخ

میذاریم تو کمد

من گذاشتم داخل کمد با کارتن یا اگه پلاستیک داره
هفته های اخر باز میکنم میشورم میچینم

اصلا چنین بزار چندهفته آخر

من همرو گذاشتم تو کیسه. فقط هم ۰-۳ رو هفته ۳۷ خواهم شست چون نمیدونم چی در انتظارمه. و بعد از شستنم باز میذارم تو کیسه شاید کثیف بشه یا خاک بگیره

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نوخوچی🎀 مامان نوخوچی🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مو طلایی مامان مو طلایی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی