س بچها برای انتی باید ناشتا باشی بعد چطوریه

۳ پاسخ

ن اتفاقا صبونه تو کامل بخور چیز شیرین مث کره مربا عسلی خرمایی چیزی بخور برو

سلام باید ناشتا باشی چیز خاصی نیست ازت خون میگیره

ن عزیزم .فقط ی چیز شیرین بخور

سوال های مرتبط

مامان محمدماهبد💙🧸 مامان محمدماهبد💙🧸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۷ ماهگی
مامان هستی مامان هستی هفته هفدهم بارداری
مامان دیار🍫😍 مامان دیار🍫😍 هفته بیست‌ودوم بارداری