ببخشید من علائم هام کلا قط شده طبیعیه

۹ پاسخ

دوباره میاد نگران نباش

ولی منی ک هنوزم دارم ویار و بالا اوردنو🙂😂

اره هفته دوازدهی طبیعیه

برمیگرده🥲منم برگشت

بله طبیعیه بعضی علائم مال سه ماه اول

واسه من تازه شروع شده

آره طبیعیه

اره عزیزم طبیعیه

خداروشکر کن راحت شدی از حالت تهوع و ویار و...

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی