سلام مامانا از چند هفته آمپول ریه را میزنند؟

۵ پاسخ

من ۲۳ هفته زدم

منم تازه زدم چون احتمال زایمان زودرس دارم

من هفته پیش زدم چون احتمال زایمان زود رس برای من هست

از ۲۸هفته دیدم زدن
اما دکتر من گفت زیر ۳۰هفته نمیزنم

من ۲۸ هفتگی زدم

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان آلوچه💚🩷 مامان آلوچه💚🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلیا مامان نیلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرن👼🏻🩵 مامان آرن👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی