۸ پاسخ

من تا۱۶ هفته داشتم چیزیم نخوردم اصلا تحمل میکردم🫠

بله عزیز هنوز حالت تهوع دارم ولی خداروشکر استفراغ تموم شده واینکه مزه دهنم یه جوریه انگار هرچیز میخورم توی گلوم جمع شده

حالا حالاها باهاتون هست😕

لیمو بو بکش کشک تازه بخور و شکلات زنجبیلی عالیه من ک ویار نداشتم و ندارم ولی شما ک داری اینا رو امتحان کن

من نون خشک میخورم یا بیسکویت نمکی خوب میشم

میگن تا ۳ ماه اول هست بعدش خوب میشه

من چرا هیچ حالت تهوع ندارم طبیعیه ایا؟

نون خشک صبح ها قرص تهوع مخام برم دکتر بده هرکس ی جوره من تا ۴ ماهگی همش🥲💔🤢

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🎀🐣جوجه مامان 🎀🐣جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سیزدهم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری