دکتر گرفتن تو حاملگی خوبه یا ن بگیرم

۷ پاسخ

قطعا .فقط متخصص

ماما خیلی زیاد سرشون نمیشه. ممکنه خطا داشته باشن. و قابل جبران نباشه

اگه منظورت زیر نظر دکتر رفتن اره قطعا خوبه.

عزیزم بنظر شما لازم نیست ادم تحت نظر دکتر باشه??پس چطوری باید چکاپ بشی بدون دکتر و سلامت بچت تضمین بشه??

تحت نظر ک باید باشی

😐😐😐

چی؟ منظورت متوجه نشدم

سوال های مرتبط

مامان تودلیم💫🌱 مامان تودلیم💫🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی