روزه گرفتن اوایل بارداری ضرر داره یا ن؟؟

۷ پاسخ

اره عزیزم بگیر اصلا ضرر نداره بچه اصلا نیاز نداره قلب و انداماش خودش تشکیل میشه شما هرکار دلت میخاد بکن😐بابا خوده خدا گفته به زن باردار واجب نیست

ماهاکه اقدامیم گرفتیم نمیشد بخوریم چون معلوم نبود باردارمیشیم یانه اماشما نگیر الان اعضای مهم جنین داره تشکیل میشه مغزیجات و چیزای مفید بخور

از دکتر بپرس
یکی با یکی فرق داره

بچه گناه دارهههه باید اب زیاد بخوری غذا بخوری🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

گرسنگی برای خودت بده بدنت ضعیف میشه و جنین از مغز استخوان تغذیه می‌کنه

بله ضرر داره

بستگی به بدنت داره
بازم از دکتر بپرس

سوال های مرتبط

مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پاشا مامان پاشا هفته ششم بارداری
مامان تی تی💗🌸 مامان تی تی💗🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نجلا مامان نجلا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری