اره عزیزم بگیر اصلا ضرر نداره بچه اصلا نیاز نداره قلب و انداماش خودش تشکیل میشه شما هرکار دلت میخاد بکن😐بابا خوده خدا گفته به زن باردار واجب نیست
ماهاکه اقدامیم گرفتیم نمیشد بخوریم چون معلوم نبود باردارمیشیم یانه اماشما نگیر الان اعضای مهم جنین داره تشکیل میشه مغزیجات و چیزای مفید بخور
از دکتر بپرس
یکی با یکی فرق داره
بچه گناه دارهههه باید اب زیاد بخوری غذا بخوری🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
گرسنگی برای خودت بده بدنت ضعیف میشه و جنین از مغز استخوان تغذیه میکنه
بله ضرر داره
بستگی به بدنت داره
بازم از دکتر بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.