۱۰ پاسخ

عالیه ولی زیاد نخور خصوصا اگر زیتون شوره

عالیه

بذار تو آب شوریش بره بعد بخور
منم خیلی دوست دارم

من که میخوردم

آره خوبه فقط مواظب باش زیاد شور نباشه بخاطر فشار خونت کلا سعی کن چیزای شور کم بخوری یا شوریشو بگیر بخور

ورم نکنی زیتون شور نخور

خیلی خوبه بچرو خوشگل می‌کنه

عالیه بخور

آره عزیزم خوبه

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلما هلیا مامان حلما هلیا ۱ ماهگی