۹ پاسخ

منم هنوز نرفتم😐

من امروز 36هفته و2روزم بود رفتم سونو بچم 2600کیلوبود

من فردامیرم سونو

2900 37 هفته و 3 روز ب دنیا اومد

من ۳۸ هفته ۳۳۰۰

من یکشنبه میخام برم

تو ۳۷و ۲روز ۳۰۴۲

تازه یکشنبه میخوام برم😅

کیلو۳۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ویهان جون🥰 مامان ویهان جون🥰 ۹ ماهگی
مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد