میگم سنو رشد تو 37 هفته خوبه بدی یا 38؟

۶ پاسخ

عزیزم دکترت کیه؟سز اختیاری هستی یا اجباری؟

۲۸تا۳۲

من ننوشت دکتر برام اصلا

۳۷ باید بری

۳۷ بهتره

۳۷بده ممکنه ۳۸زایمان کنی کم کم باید آماده کنی خودتو

سوال های مرتبط

مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری