تخمدانم تیر میکشه چرا؟عادیه

۴ پاسخ

منم احساس میکنم میخوام پریود بشم چون علایم های پریودی دارم

آره عزیز طبیعیه

عادیه عزیزم

اره همه منتظر باش همه جات کش میاد😁😁

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هفدهم بارداری
مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی
دردونه🫶🏻🥰 دردونه🫶🏻🥰 قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری