شیرخشک خوب معرفی میکنید ۱۸روزه نی نی ب دنیا اومد

۱۰ پاسخ

گیگوز بده . ببلاک نفخ میده . نان سنگینه .

نان یک بده

فقط یا دکتر یا بهدشت گفتگو کن

عزیزم مگ‌ما دکتریم

بخیه هاتو کشیدی دردش چجوره ؟
کاراتو از چند روزگی انجام دادی غذا درست کردن و اینا؟

نان اچ آ

من از سه روزگی دارم اپتامیل میدم خوب بوده تاالان

اپتامیل چون رو خیلی از بچه ها سازگاره

شیر خشک همه مواد داخلش یکیه فقط باید بسازه بهش من اپتامیل میدم راضیم خیلی خوب وزن داده بهش

من اپتامیل میدادم شکمش کار نمیکرد الان ببلاک میدم
شنیدم خوب وزن میده

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۷ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان هاکان💙🤍 مامان هاکان💙🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نورا ونویان مامان نورا ونویان ۳ ماهگی
مامان طنان مامان طنان ۶ ماهگی
مامان اِلین مامان اِلین ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد