۸ پاسخ

من بیرون که دادم ۵۰۰شد بهداشت رایگانه

ازطرف بهداشت برورایگانه

یه تومن

۱۵۰ بود دکتر گفت زیاده این ماه باید بازم برم😰

بیمارستان دادم ۲۰۰ تومن

من درمانگاه برام نوشت رایگان بود

گلوگز با چندتا چیز دیکه بود ۱۷۰۰

اینسری دو مرحله دادم ۲۰۰

بهداشت رایگانه ولی بیرون ۲۰۰ تا ۵۰۰ باید باشه

سوال های مرتبط

مامان رایان&نویان🧸🎀 مامان رایان&نویان🧸🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری