آزمایش قند ۲مرحله ای کسی داده چطوره؟

۵ پاسخ

برا من سه مرحله ای بود

من دوروز پیش دادم
اول ناشتا
بعدم دوساعت بعد از صبحانه

من سه مرحله دادم

البته باید ببینی دو مرحله بعد از ناشتاییه منظورش یا نه . اگه دو مرحله بعد ناشتایی باشه شربت گلوکزه

یه بار ناشتا یه بارم بعد صبحانه یا بعد شربت گلوکز

سوال های مرتبط

مامان یاسین کوچولو🥹 مامان یاسین کوچولو🥹 ۱ ماهگی
مامان حسین 💙 مامان حسین 💙 روزهای ابتدایی تولد