خانوما کی باید برم انتی

۶ پاسخ

من هشت هفته و سه روزمه دکترم گفت ۲۶مهر بیا میشی دوازده هفته

ولی دکترم میگف همون ۲۸تیر حامله شدی

عزیزم شما اخرین پریودت کی بود؟؟

نمیشه

اگ دیرتر یازودتربرم چ

دوازده هفته

سوال های مرتبط

مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان سولماز مامان سولماز هفته سیزدهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوا یا آراد 🎀 مامان آوا یا آراد 🎀 هفته هفدهم بارداری
مامان نیکان کوچولو🦔 مامان نیکان کوچولو🦔 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهفتم بارداری