دوستان عدسی نفخ داره؟

۷ پاسخ

هم نفخ داره و هم سرده واسه شما خوب نیست

عزیزم حداقل تا چهلمت رعایت کن خیلی زیاد بعدش کم کم سروع کن همه چی بخور البته حبوباتو واقعا به نظر من تا ۶ ماهگی نباید خورد

من که میخورم

همه حبوبات نفخ دارن باید چند ساعت خیس کنی و بعد از خوردنشم زیره یا شوید دم کنی بخوری.
اما مصرف هیچ مواد غذایی رو قطع نکن از الان همه چیز بخور اما با ملاحظه.

اره
بجای عدس ماش استفاده کن

همه حبوبات نفخ داره

بله داره
حبوباته دیگه

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان هامین💙وماهلین مامان هامین💙وماهلین ۱۲ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی