خانما نون ساندوساندویچی میدین بچه هاتون

۳ پاسخ

خیلی کم میدم
ی وقتایی اگ ساندویچ بگیریم بیرون باشیم
غذا نباشه دیگ‌ناچارا بهش میدم

آره.

بعضی مواقع در حد خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان رز 🌹🐣 مامان رز 🌹🐣 ۱۶ ماهگی
مامان محمد علی مامان محمد علی ۲ سالگی
مامان ادیان مامان ادیان ۲ سالگی
مامان 👑هامین👑 مامان 👑هامین👑 ۱ سالگی