۳ پاسخ

عزیزم خودت عضو بهزیستی هستی

تا دو روز زیاد جابجاش نکن قطره استا هم مرتب بده حوله سرد بزار رو پاهاش شاید یکم از دردش تسکین بشه

قنداقش کن،پاهاشو ببند ک تکون نده،اول کمپرس سرد بذار،۴تا ۱۰ثانیه رو هرپاش،هر ۲ساعتی یه بار،استامینوفن هم ک باید مصرف کنه،شبم کمپرس گرم براش بذار،اگر شیر هم کم خورد نگران نباش تا ۳روز طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نیما مامان نیما ۷ ماهگی