۶ پاسخ

دلیل ابریزش بینی ش چی بود؟

استنشاق انجام بدی معجزه میکنه

واییییییییییی آره بچه من ۱ ماهه فقط آبریزش داره خسته شدم هرچی ک فکرشو بکنی دادم بهش فایده نداره

دختر منم💔هنو یک هفته نبود ک بهش آنتی‌بیوتیک داده بودیم ک مریض بود باز دوباره الان سه چهار روزه آبریزش بینی‌ش شروع شده🤕😢نمیدونم دیگه چی کار کنم بی اشتها هم شده کم غذا میخوره

شربت سیتریزین عالیه

بچه منم همینه،
فک کنم آلرژی باشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی
مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی