۹ پاسخ

منم یه مسیر تقریباً پنج ساعته رو رفتم خیلی اذیت شدم ،نرو اگه ضرورت نداره

من اول ماه ششم رفتم الان که نزدیک ماه هفتم هستم واقعا نمی تونم برم

من یه مسیر تقریبا ۵ ساعته رو با ماشین شخصی رفتم سرویس شدم کمرم پاهام لگنم داشت میترکید خیلیم‌ خسته شدم

من.

بهتره نری ،من اول 7ماهگی رفتم دوروز مسافرت تازه مسیر 4،5ساعته خیلی اذیت داره خودت خسته میشی

دکتر سه ماه سوم اجازه سفر نمیده دیگه اونم ۸۰۰ کیلومتر چه خبره !!!

من نرفتم. دکتر مم اجازه نمیده

نه به نظرم نرو اگه اذیت میشی

اوووف خیلی زیاده مسافتش

سوال های مرتبط

مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سامی کوچولو👼🏻🐣🍼 مامان سامی کوچولو👼🏻🐣🍼 ۲ ماهگی
مامان نبات💛🌙 مامان نبات💛🌙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی