سلام خانوما قبل غربالگری چی باید خوردبرای سونو

۹ پاسخ

پیش کی میری سنو ؟

خوب دیگه میشه اولین غربالگری.فقط آب.مثانه باید پر باشه

من برای سونو ان تی هیچی نخوردم اصلا کاری نکردم

هفته ۱۳ چ سونویی.اگه غربالگری اول رو منظورتونه هیچی فقط آب

بستنی عالی و ابمیوه

مثانه هم باید خالی باشه

وای شیرینی بخور برا سونو ان تی
امروز نمیچرخید دهنم سرویس شد😐

سلام عزیزم
خوراکی شیرین بخور

چیزی بخور که شیرین باشه

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری