خانما گوشی ضرر داره براجنین؟؟

۹ پاسخ

واقعا منم شوهرم هی میگ دست نگیرمگ میشه ادم حوصلش سرمیره تنهاتوخونه

اره ولی کی گوش بده 😀

اینقدر اشعه های دور و برمون زیاده که گوشی توش گمه

ضرر داره اره خصوصا اینترنت ولی خب ادم چیکار کنه همینجوریش میپوکیم تو خونه گوشی هم نباشه دیگه وای به حالمون

من كه استفاده ميكنم نميدونم كي راست ميگه كي دروغ

برا منم دعا کنید باردار بشم ارزومع

نمیدونم میگن بده اخه مگ امروزه دیگ میشه بدون موبایل

اره منم استراحتم دخترمم هست ولی مشغول بازی یاخواب منم بی حوصله

میگن آره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان دل‌آنا مامان دل‌آنا ۴ ماهگی
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی