این بمب و موشکا بیشتر برامون مضره تا گوشی
نه عزیزم ضرری نداره امواج توی همه جا هست چه گوشی دستت باشه چه نه
من که همش دستمه
ینی همشششش
من از دکتر پرسیدم گفت تحقیقی مبنی بر این موضوع اثبات نشده ولی کمتر استفاده کنیم بهتره. ولی من کلا گوشی دستمه. تنها تفریحمه
اره عزیزم هر چی کمتر استفاده بشه تا جای ک میتونی بهتره
ارهههههههه
بشششششدت و کاش جدی بگیریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.