۶ پاسخ

من چی بگم از انتظار🫠

برای من هجده هفته نوشته. ریلکسم فعلا 😁

منم سونو قلب😵‍💫

شما دل تو دلت نیست انومالی بری منم دل تو دلم نیست آن تی برم🥺

دقیقااا اصلا نمیخواد بگذره 🥲

بزار ۱۷ هفته ۳ روز بشه برو

سوال های مرتبط

مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری