۷ پاسخ

منم همین احساسو دارم 🥲
انتظارش خیلی سخته و در عین حال شیرین

منم همین حسم ❤️هفته دیگه میخوام برم

خیلی دیر میگذره قبل آنومالی 🥴

اره دقیقا انومالی من اخر خرداده🥺

سه هفته دیگه😂
اره خیلی سخت میگذره خدایی

عکس شکمتو بفرس بهت بگم بچت چیه

من که یه ماهه تو ۱۳ هفتم

سوال های مرتبط

مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری