وای چرااین چندروز نمیگذره که برم آنومالی🥲🙃

۲ پاسخ

میگن 20هفته به بعد زود میگذره منم منتظرم 20هفته تمومپ شه ببینم زود میگذره😄

وای آره منم چند روز دیگ باید برم اصلا نمیگذره

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آروشا مامان آروشا هفته سی‌وسوم بارداری