۵ پاسخ

باید از شب عدس خیس کنی نفخش کم شه

سلام‌من عدسی زیاد دادم

خانمااین منفی یامثبت

تصویر

خیلی خوبه بده یکمیم بهش سیب زمینی بزن

سلام به عدسی رب وادویه میزنی؟

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین مامان سیدحسین ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🩷 مامان فاطمه کوچولو🩷 ۱ سالگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۱۰ ماهگی