خانماواکسن شش ماهه سخته؟

۴ پاسخ

نه عزیزم خیلی سبکتره

پسر منم واکسن ۶ ماهگیش خیلی راحت بود

پسرم دیروز زده تا الان که تب نداشته خدارو شکر

مث بقیه واکسناس عزیزم تب خودش داره تا دو روز

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۰ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان اوکتای مامان اوکتای ۱ سالگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان 💗🌸نیکا🌸💗 مامان 💗🌸نیکا🌸💗 ۱ سالگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی
مامان ایلما مامان ایلما ۱۷ ماهگی
مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۹ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی
مامان آقای نی نی
 مامان آقای نی نی  ۷ ماهگی