۳ پاسخ

سلام خانما شما به بچه از اول ۶ ماهگی غذا میدادین یا پایان ۶ ماهگی

من کره میزنم با آب جوش

من ابکی پسرم دوس نداره فقط یه ذره کره میزنم میخوره

سوال های مرتبط

مامان آوا و آیهان مامان آوا و آیهان ۱۰ ماهگی
مامان ماهان👶🏻♥ مامان ماهان👶🏻♥ ۱۳ ماهگی
مامان kavin.kasra مامان kavin.kasra ۱۲ ماهگی