۳۷.۹درجع تبه؟؟؟؟

۷ پاسخ

آره از ۳۷ونیم به بعد تب

اگه زیر بغلشو گرفتی اره. زیادم هس

اره
با اب ولرم و یه ذره نمک پاشویه اش کن

اره تبه

اره دیگه

اره ولی کم تا ۳۸ نگران نباش

آره کنترل کن

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان هلما و محراب مامان هلما و محراب ۹ ماهگی
مامان 🩷... مامان 🩷... ۹ ماهگی
مامان گل پسر و حسین مامان گل پسر و حسین ۱۶ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۶ ماهگی
مامان 🤍🦭ѕнαнαη مامان 🤍🦭ѕнαнαη ۱ سالگی
مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 ۱ سالگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی 🐣 مامان نی نی 🐣 ۱۰ ماهگی
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱۴ ماهگی