۳۶.۳ تبه ؟
برم بخابم

۵ پاسخ

نه نیست، با هر نوع دماسنجیم گرفته باشی و نیم درجم اضافه کنی بازم تب نیست

نه عزیزم ۳۸میشه تب

۳۸ تب میشه.

باید بین ۳۶/۵ تا ۳۷/۵ باشه
اگر با دیجیتالی گرفتی اوکی
اگر لیزری گرفتی پایینه

با چی گرفتی دیجیتالی با لیزری؟

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان 🩷... مامان 🩷... ۹ ماهگی
مامان مبین مامان مبین ۱۷ ماهگی
مامان هلما و محراب مامان هلما و محراب ۹ ماهگی
مامان آنیل🐣 مامان آنیل🐣 ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان 🩷... مامان 🩷... ۹ ماهگی