37.1دمای زیر بغل تبه؟؟؟😢😢😢

۵ پاسخ

نه
۳۷/۵تب حساب میشه اونوقت دیگه باید مرتب استامینوفن بدی یا اگر دیدی بالا میره شیاف بزاری

۳۷.۵ شروع تبه
البته میگن به اون تب سنجا برا زیر بغل نیمم باید اضاف کنیم

نه ۳۷/۵به بالا تبه

ن تا ۳۷.۵

نه بنظرم.

سوال های مرتبط

مامان 🩷... مامان 🩷... ۹ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان 🩷... مامان 🩷... ۹ ماهگی
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۱ سالگی
مامان مبین مامان مبین ۱۷ ماهگی
مامان سام مامان سام ۱ سالگی