۸ پاسخ

چند هفته باید سنو رشد بری؟ چرا دکترم واس من ننوشت

نه نیازی نیست

نه عزیز

من ۱۱ سال میگزره نمیخوام طبیعی باشه دیگه

نه اجباری نیست ولی من خوردم که بیدار باشه ببینمش😁

سلام خانم ها میگم اگ یبار سزارین شده باشم بازم میشم یا میگن طبیعی زایمان کنم کسی بوده بار دوم هم سزارین بشه🥺

قبل سونو یه قوطی نوشابه بخور عالیه قشنگ تکون میخوره

نیازی نیس براسونورشد چیزشیرین بخوری

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🎀 مامان توت فرنگی🎀 روزهای ابتدایی تولد