۱۲ پاسخ

به نظرمن ربطی نداره من سر دختر اولم عاشق کاکائو و شیرینی بودم سر این یکی دختر عاشق ترشی جات و انارم

من عاشق اینا هستم 😂😂😂😂🤦‍♀️

زغال اخته رو نمیدونم ولی ابغوره هم زیاد نخور باعث فشارخون بالا وسقط جنین میشه خدای نکرده عزیزم

وای منم. کلن عاشق چیزای ترشم. انار ترش. نارنگی ترش. زغال اخته.

ربطی نداره بابا ان تی رفتی احتمال نداد چیه؟

من عاشق غوره بودم تا چند هفته پیش پسر بود

من سره هر دوتا ترش و تند دوست داشتم یکی دختر بود دومی پسر ربطی نداره

من حامله ک نبودمم عاشق اینا بودم🤣ربطی ب جنسیت نداره خاهر

من عاشق ترشیم بچمم پسره

ربطی به این چیزا نداره

زغال اخته نخور ضرر داره زیادش من کلی حوس کردم خریدم اومدم سرچ کردم دیدم خوب نیس

پسر

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی
مامان رضا مامان رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۳ ماهگی
مامان نوهان مامان نوهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آوین جانم💗 مامان آوین جانم💗 ۷ ماهگی
مامان لِنا🩷 مامان لِنا🩷 ۲ ماهگی
مامان نیاز خانوم مامان نیاز خانوم ۱ ماهگی
مامان حنانه مامان حنانه هفته سیزدهم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وششم بارداری