من ویارم به زغال لخته اس ضررنکن بهم

۵ پاسخ

میگن انقباض میاره

نه بابا من شهرستانم دوسه هفته پیش کیلویی ۸۰خریدم.چطور میخوری دختر یه بار با نمک دوپیاله خوردم دهنم زخم شد😜😜😜

خوشبحالت من زغال اخته میخوام جای ما ک نداره فقط تهران داره 😭😭

نه بخور نوش جونت

فک نکنم چون من زیاد خوردم

سوال های مرتبط

مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی