مامانا شما سرلاکم میدین؟چه سرلاکی خوبه بخرم براش؟

۷ پاسخ

من سرلاک گندم و خرمامیدم

ب نظرم کلا ندی بهتره بلخره نگهدارنده داره
خودت درست کن

من تازگی گرفتم بدم بهش فعلا فسفوویت دادم ولی خیلی استقبال نکرد ازش

من سرلاک میوه ای میدم، البته اولین سرلاکی ک دادم سرلاک برنجی بود

اول فرنی برنج ساده بعد از پایان شش ماهگی سرلاک گندم و خرما گندم و موز گندم و سیب عالی ان

من فقط سرلاک حریره بادام میدم

اولین سرلاک باید فرنی برنج ساده باشه

سوال های مرتبط

مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان مامان دوقلوها🩷 مامان مامان دوقلوها🩷 ۱۷ ماهگی
مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی