اسم ارسام قشنگه؟ اسم دخترم انیسا؟؟

۸ پاسخ

اره بهم میان و قشنگه

من اسم پسرم آرسام،الان واسه دخترم انیسا تو انتخاب هامه خیلی بهم میان❤

خانوما بنظرتون ارن خوبه یا سبحان

اره منم خیلی دوست دارم میگم آرسام بزاریم شوهرم میگه سام نمی‌دونم چه کنم

خیلییییی بهم میاد و قشنگه

اره عزیزم قشنگه

آره قشنگه

بهم میان قشنگه 👌

سوال های مرتبط

مامان آوا و آریا مامان آوا و آریا ۶ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری
مامان معجزه زندگیم 🥺 مامان معجزه زندگیم 🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری