چه علائمی نشون میده که قلب تشکیل نشده؟

۷ پاسخ

بیشتر لکه بینیه

من ۸هفته رفتم قلب تشکیل نشده بود فقط ساک بارداری میخام ۱۰ هفته برم همه علائم بارداری هم دارم تکرر ادرار و گاهی حالت تهوع و مدام گشنمه تازه دندون درد هم گرفتم😔

عزیزم منم تا الان هیچ ویار وحالت تهوع زیادی نداشتم حتی خیلی کمم بود تو۹هفته که رفت حالتام ربطی نداره به‌خدا توکل کن

ربطی ب علائم نداره
من هیچ علائمی نداشتم رفتم برا قلب ۸ هفته

منم علائم نداشتم ولی قلب تشکیل شده ...فکر نمی‌کنم ربطی به تهوع و اینا داشته باشه

اول لکه بینی گرفتم چگ تو هفته پایین بعد خونریزی علائمم یه هو ناپدید شد

من هیچ علائمی نداشتم حتی دل درد حتی لکه بینی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 💙 مامان توت فرنگی 💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
خدایااااااا خدایااااااا قصد بارداری
مامان لِیا مامان لِیا هفته بیستم بارداری
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری